HTML

Tapasztalatok, gondolatok az élet dolgairól...

Idáig is jelen voltam néhány blogon kommenteimmel, és most úgy döntöttem, saját "naplóban" osztom meg veletek a gondolataimat! Bizonyosan lesznek kényes témák, és olyanok is, amiben nem vagyok egészen jártas, de mégis úgy érzem említésre méltóak!

Friss topikok

  • anonymoushun: picasaweb.google.com/anonymoushun/OriasPlakatok# (2010.02.22. 15:38) Csend...
  • Dr. Kix: Lassan újra nyár lesz! :) Mi a helyzet, TündérMese? (2008.12.18. 16:56) Nyár
  • ◄ViZion: hehehe... A kenderblogon már megtárgyaltuk, hogy naná, tutira osztják a LSD bélyeget ovisoknak, hi... (2008.08.29. 11:43) Néhány "drogmentes" gondolat...
  • gollum: Lélekben én is Veled vagyok, kitartást kívánok a küzdelemhez. Remélem, kicsit észbe kapnak a scien... (2008.06.20. 16:15) Papírok
  • Tündér Mese: Igen, legalább szembesültem ezzel az egész vallásnak nevezett üzlettel, és így, másoknak is tovább... (2008.06.16. 15:04) Képzések, azaz okosodjuk szcientológus módra!

2008.06.11. 11:36 Tündér Mese

Képzések, azaz okosodjuk szcientológus módra!

Gondoltam írok pár sort a cégnél tartott képzéseimről, amit hálistennek nem mertek egyház szinten tartani.

Már az elején az Oxfordi teszt nevezetű, 200 kérdéses okossággal kezdtünk, amiről azóta sem kaptam semmilyen visszajelzést, de gondolom professzionálisan jól sikerült, ha úgy döntöttek, hogy felvesznek.
Ezekután be kellett mennem kétszer, vagy háromszor az irodába, ahol egy srác tartott nekem képzést, LRH füzetecskékből. Akkoriban még fogalmam sem volt arról, hogy ki az az L. Ron Hubbard, csak azt láttam, hogy tele van az iroda a könyveivel. A jó része még original csomagolással pihent a polcokon.
A könyvek alatt mappák voltak, mind WISE felirattal, és a logó, a pihenő oroszlánról.
Mindez számomra akkor nem mondott semmit!

A oktatáson csak ketten voltunk, a srác, meg én.
Elém rakott egy füzetecskét, amit figyelmesen el kellett olvasnom, és kért, ha nem értek egy szót, akkor feltétlenül jelezzem, mert onnantól kezdve semmit nem fogok érteni! Először azt hittem, hogy valamilyen professzionális szövegről lehet szó, ha azt feltételezi, hogy nem fogom érteni, de kiderült, hogy teljesen hétköznapi dolgok vannak benne.
Bár azon csodálkoztam, hogy az aberrációt miért emlegetik, a kereskedelemben, dehát ahány ház, annyi szokás.
Elolvastam, és közöltem, minden szót értettem.
A srác a biztonság kedvéért felolvasta nekem a saját szótárából, bizonyos szavak jelentését, mert hát, azok nem azt jelentik ám, amit mi hétköznapi emberek ismerünk.

Ezután jöttek a szituációs gyakorlatok.
Először kis bábukkal, gombokkal kellett elmutogatnom, hogy mit is jelent egy csapat, illetve milyen, mikor valaki mást gondol, mint a többiek. (Magyarán zülleszti az egységet)
Így utólag én lehettem a legnagyobb züllesztő, hisz nem voltam Bólogató János...
Mikor ezt befejeztük, jöttek a különféle nyugtázó, probléma kezelő, lezáró gyakorlatok.

Ezt az akadályt is simán vettem, nem sok újat mondott számomra ez az egész, helyesebben semmit.
Amióta az eszemet tudom kereskedelemben dolgoztam, így nem nagyon kellett elmagyarázni, hogyan kezeljem a vásárlóimat!

A legvégén következett a "magyarázz el egy dolgot, amihez értesz" gyakorlat.
Jobb híján genetikáról beszéltem, ugyanis biológusnak készültem a suli után, és bár egy nagy döntésnél lekanyarodtam erről az ösvényről, még mindíg a szívem csücske.
A srác is elmagyarázott nekem valamit, mégpedig LRH- ról...

"Ő egy nagyon okos ember, aki a nagyon sok kutatásnak köszönhetően rájött, hogy létezik reaktív elme, ami tárolja születésünktől a rossz emlékeket, és ezt mindenféle fizikai betegséggel nyílvánítja meg. Például ez az oka, hogy az emberek allergiások, de valószínűleg a rákot is ez okozza. Tehát, ha valakinek volt valami rossz élménye mondjuk egy akácfa mellett, akkor az tuti, hogy később allergiás lesz az akácfára. Ezt pedig egy amolyan hipnózis alatt ki lehet deríteni, és így a kedves páciens meg is gyógyul!"

A reakcióm kb. annyi volt, hogy ha ilyen nagy felfedezést tett, akkor, hogyan lehet, hogy én még soha életemben nem hallottam róla?
Erre is meg volt a megfelelő válasz:

"Azért, mert a gyógyszergyáranak, és az orvosoknak ez nem érdekük, számukra csak az a fontos, hogy az emberek marékszámra egyék a gyógyszereket"

Nyugtáztam a hallottakat, és hozzátettem, "milyen szerencse, hogy én sem gyógyszert nem szedek, sem allergiás nem vagyok..." :)

Ezután a néhány oktatás után következett az ügyvezető agyszüleménye, miszerint képzéseket tart heti kétszer munkaidőn kívül, amit természetesen nem fizet. Szerencsére ezt heves tiltakozásomnak köszönhetően nem tudta megvalósítani, így csak 3 alkalommal került rá sor. A dolog semmi másból nem állt, csak meg kellett hallgatni Kasza Tamás (ingyenesen letölthető) Lezárási Útmutató hanganyagát, ami gyakorlatilag semmilyen lényeges infót nem tartalmaz, csak az előadás bevezetője.
Talán ha pénzt szánt volna rá, és megrendeli az 5 db- os CD sorozatot, még értelme is lett volna az egésznek, de így gyakorlatilag csak az időnket rabolta.

Valószínűleg akkor húztam ki nála a gyufát, mikor a szemébe mondtam, hogyha látnám értelmét a képzéseinek, ami hozzájárulna ahhoz, hogy jobban menjen az üzlet, akkor én lennék a leglelkesebb, de azért nem fogok 2 órával korábban kelni, hogy nézhessem a "két szép szemét"!
Gondoltam abban a momentumban lettem én PTS, azaz lehetséges bajforrás...

4 komment

Címkék: cég szcientológus képzés


A bejegyzés trackback címe:

https://tunder-mese.blog.hu/api/trackback/id/tr71514453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ThufirHawat 2008.06.13. 14:00:48

Szerencsére elég gyenge személyiség lehetett ez a Te főnököd. Sajnos úgy tűnik, nem ez a jellemző.
Valszeg a máshol nem tudtad volna ilyen "simán" megúszni az oktatásokat.

Tündér Mese 2008.06.13. 21:11:40

ThufirHawat:
Igen, így utólag én is látom, hogy mekkora mákom volt, hogy ennyivel "megúsztam"!
Bár ha jobban eröltették volna, akkor tuti hamarabb lelépek, de végülis örülök, hogy hamar rájöttem, miről is van szó, mert ha nem tájékozódom, akkor akár most én is elszánt szcientológus lehetnék...

Egyáltalán nem bánom, hogy így alakult! :)

ThufirHawat 2008.06.16. 10:44:16

Legrosszabb esetben, ha a fickó elég ügyes és képzett lett volna, sajnos akár el is adhatta volna ezt az egészet Neked. Azt hiszem, ez lehetett volna a legszomorúbb végkifejlet...
És akkor most nem ezt, hanem egy Lange-féle blogot vezetnél.

Így viszont csak egy tapasztalattal gazdagodtál, ami pedig nem öl meg...

Tündér Mese 2008.06.16. 15:04:25

Igen, legalább szembesültem ezzel az egész vallásnak nevezett üzlettel, és így, másoknak is továbbadhatom!
Amúgy az egészben az a szomorú, hogy a volt főnökömre rákerestem google- n és azt találtam, hogy képzett drogprevenciós előadó! Persze a Narcononnál!
Az az ember normálisan magyarul sem tud beszélni, ezt számtalanul tapasztaltam!
Akkor, hogy a manóba lehet előadó?
Azért mert drogos volt? Nem is értem!
Kémia tudásáról annyit, hogy mikor a gázpapack eresztette a gázt, azt mondta, ennek ilyen szaga kell, hogy legyen, illetve nem lesz tőle semmi bajpm... :S

Amúgy elég befolyásolható vagyok, tehát akár be is be is szervezhettek volna, de talán az a szerencsém, hogy újat nem tudott mondani, illetve az, hogy nem vagyok az a fajta ember, aki fentartások nélkül elfogadja mások nézőpontjait, anélkül, hogy ezt ész érvekkel alá támasztották volna!
Illetve, hogy nem vagyok hülye. Szóval a Lange féle telepata macskán én még akkor is csak nevettem volna! :D
süti beállítások módosítása