HTML

Tapasztalatok, gondolatok az élet dolgairól...

Idáig is jelen voltam néhány blogon kommenteimmel, és most úgy döntöttem, saját "naplóban" osztom meg veletek a gondolataimat! Bizonyosan lesznek kényes témák, és olyanok is, amiben nem vagyok egészen jártas, de mégis úgy érzem említésre méltóak!

Friss topikok

  • anonymoushun: picasaweb.google.com/anonymoushun/OriasPlakatok# (2010.02.22. 15:38) Csend...
  • Dr. Kix: Lassan újra nyár lesz! :) Mi a helyzet, TündérMese? (2008.12.18. 16:56) Nyár
  • ◄ViZion: hehehe... A kenderblogon már megtárgyaltuk, hogy naná, tutira osztják a LSD bélyeget ovisoknak, hi... (2008.08.29. 11:43) Néhány "drogmentes" gondolat...
  • gollum: Lélekben én is Veled vagyok, kitartást kívánok a küzdelemhez. Remélem, kicsit észbe kapnak a scien... (2008.06.20. 16:15) Papírok
  • Tündér Mese: Igen, legalább szembesültem ezzel az egész vallásnak nevezett üzlettel, és így, másoknak is tovább... (2008.06.16. 15:04) Képzések, azaz okosodjuk szcientológus módra!

2008.05.13. 09:45 Tündér Mese

Agyrém

Múlthét hétfőn egész nap hivatalos ügyeket kellett intéznem, délután már annak is örültem, hogy van két fülem, és nem vagyok szatyor, azomban itthon az asztalon, egy levél fogadott a Kerületi Polgármesteri Hivataltól. El nem tudtam képzelni, hogy mi dolguk velem, de azért kiváncsi voltam, hát gyorsan felbontottam. A borítékban egy 2 oldalas levél, és egy sárga csekk pihent. Elolvastam, de sehogy nem értettem a dolgot, hát átnéztem újra, és újra. Röviden a következők állnak benne:

1) Oldal

Címzett (azaz én)

Kimutatott szabálysértési bírság, számlaszám: xxxxxxxx-xxxxxxxx-xxxxxxxx

Terhelés: 20.000 Ft.
Esedékes: 2008.04.28

Befizetendő hátralék: 20.000 Ft.

2) Oldal

Címzett- et

kötelezem, hogy 2008. május 14- én vagy 2008. május 16- án a Polgrmestei Hivatal, Adóügyi osztályán megjelenjen. Kérem a mellékelt csekken a tartozást befizetni és a befizetett csekkszelvényt bemutatásra magávalhozni szíveskedjen. A hátralék rendezésének elmaradása esetén a végrehajtási eljárás további folytatása iránt intézkedem.

(Szokásos kötelező szöveg, hogy mi lesz, ha nem jelenek meg...)

A levélben szerepelt egy telefonszám, amit rögtön tárcsáztam is, de senki nem vette fel. Vagy 5 percig próbálkoztam, hiába. Már azon voltam, hogy bemegyek, és  megérdeklődöm, ugyan milyen szabályt sértettem meg, mikor végre valaki beleszólt a vonal másik végén. Elmondtam, mi a problémám, és, hogy szerintem ez az egész, egy nagy tévedés.
A kedves úr, közölte, nem, ez nem tévedés, a szabálysértés ENGEDÉLY NÉLKÜLI TÁBLA KIHELYEZÉS.
Ebben a pillanatban megvilágososdtam...
Azt ugye már leírtam, hogy nem nagyon lehetett olyan dolgot találni, amit a drága volt munkáltatóm szabályosan csinált, és ez az üzletet hírdető táblákkal sem volt másként.
Az igaz, hogy elmondása szerint a VIII. kerületben, és a XIV. kerületben havonta fizet a Közterület-felügyelőknek, hogy ne büntessék meg, de ez a XI. kerületben valahogy nem jött össze, ezért minden hónapban jöttek az urak, és megírták az aktuális csekket. Idáig nem volt probléma, én vettem át mindet, hisz egyedül tartózkodtam az üzletben, és azt állították, ebből nekem nem lesz bajom, még akkor sem, ha a cég nem fizet...
És itt van, tessék, rajtam követelik a cég bírságát.
Kicsit megkönnyebbültem, mert ez nem az én saram. Ezt el is mondtam telefonon, mire azt a választ kaptam, hogy őket ez nem nagyon érdekli, ugyanis a Közterület-felügyelet így továbbította, és ők csak végrehajtó szervezet.
Rendben, én ezt értem, de itt a szerződésem, az összes papír, amivel bizonyítom, hogy nekem annyi közöm van ehhez az egészhez, hogy én vettem át, mivel ott dolgoztam. Erre azt mondta az úr, menjek be, és beszéljem meg a főnökével, ezt este 6- ig megtehetem.
Felkaptam a papírjaimat, és berobogtam.

Az említett felettes, gyakorlatilag 2 mondatot szajkózott, mégpedig:
Az én nevem szerepel a büntetésen, és ők csak végrehajtó szervként vannak jelen az ügyben, fáradjak be a Közterület-felügyelethez.
Ez rendben is lenne, de találtam egy alkalmi állást, ami miatt ezt nem tudom megtenni, és különben is, ne az én időmmel szórakozzanak!
És amin végleg kiakadtam.
"Nekik nem tisztük eldönteni, hogy a követelés jogos e, csak végrehajtani."

Ez majdnem olyan, mintha én bemennék, és azt mondanám, Gizi tartozik x Ft. tal, és hajtsák be, mert szükségem van rá. És ezt ők szó nélkül megtennék. Számomra ez tényleg AGYRÉM!!!! 
Kaptam egy telefonszámot, ami nem él, így hiába is akartam a FKF- et felhívni! Mérgemben hát telefonáltam a kedvenc, volt kolleganőmet.

Mézesmázos hangon beszélt, ami számomra még gyomorforgatóbb, mint mikor örjöng, mert semmi mást nem utálok jobban, mint a képmutatást!
"Persze, ezt majd mi intézzük..."
"Találtál munkát?! Jajj, ez milyen szuper!"
És a kedvencem: "A papírjaidat nemsokára odaadjuk, csak még egyvalami hiányzik!"

Milyen érdekes, hogy hetekkel ezelőtt azt állította, már készen van minden, és hogy én vagyok a szemét, mert nem vettem át...
Mindegy, ahhoz már nem volt energiám, hogy belemenjek, ez engem nem vígasztal, és nem is nagyon érdekel, majd meséljék a bíróságon!
Amúgy a Munkaügyi Főfelügyelet azóta sem jelentkezett, magyarán semmit nem intéztek.

Nevetséges már ez az egész!!!

3 komment

Címkék: büntetés cég hivatal szcientológus felügyelet közterület


A bejegyzés trackback címe:

https://tunder-mese.blog.hu/api/trackback/id/tr59466079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tündér Mese 2008.05.15. 09:12:41

Köszönöm, bár mostanában tényleg nagyon elegem van az egészből...
Viszont azt az örömöt nem adom meg nekik, hogy feladom!
Annál azért büszkébb, és konokabb vagyok! :)

langi 2008.05.15. 15:13:21

Még a végén kitalálják, hogy fizesd ki a vízdíjat, a bérleti díjat, a takarító szerek árát stb. Agyrém az egész. Kitartás!
süti beállítások módosítása