HTML

Tapasztalatok, gondolatok az élet dolgairól...

Idáig is jelen voltam néhány blogon kommenteimmel, és most úgy döntöttem, saját "naplóban" osztom meg veletek a gondolataimat! Bizonyosan lesznek kényes témák, és olyanok is, amiben nem vagyok egészen jártas, de mégis úgy érzem említésre méltóak!

Friss topikok

  • anonymoushun: picasaweb.google.com/anonymoushun/OriasPlakatok# (2010.02.22. 15:38) Csend...
  • Dr. Kix: Lassan újra nyár lesz! :) Mi a helyzet, TündérMese? (2008.12.18. 16:56) Nyár
  • ◄ViZion: hehehe... A kenderblogon már megtárgyaltuk, hogy naná, tutira osztják a LSD bélyeget ovisoknak, hi... (2008.08.29. 11:43) Néhány "drogmentes" gondolat...
  • gollum: Lélekben én is Veled vagyok, kitartást kívánok a küzdelemhez. Remélem, kicsit észbe kapnak a scien... (2008.06.20. 16:15) Papírok
  • Tündér Mese: Igen, legalább szembesültem ezzel az egész vallásnak nevezett üzlettel, és így, másoknak is tovább... (2008.06.16. 15:04) Képzések, azaz okosodjuk szcientológus módra!

2008.06.11. 10:24 Tündér Mese

Papírok

Hát, ismét itt vagyok...

Sajnos az új munka miatt elég ritkán tudok bejegyzést írni, de most van egy kis időm!

Nos! Azt már említettem, hogy a drága főnökeimet beidézték a Munkaügyi Főfelügyelőségre, illetve, engem is behívtak, hogy meghallgassanak, mint tanú. El is mentem a megbeszélt időpontra, felvették a jegyzőkönyvet, és készítették az újabb idézést kedves barátainknak.
Miután hazaértem, csengetett a postás, és egy nagy borítékot nyomott a kezembe, feladó, a volt munkahelyem.
Csodák csodájára, a csomag a papírjaimat rejtette, még azt is elküldték, amit nem kellett volna...
Az igaz, hogy a fele nem jól van kitöltve, a másik fele pedig kamu, de a lényeg, hogy megmozdult valami. Igaz, a táppénzes papírjaimat úgy visszaküldték, ahogy volt, (mert természetesen ők úgy látják, az nekem nem jár), de legalább már elintézhetem én a dolgokat!
Fel is hívtam a Munkaügyis csajt, nehogy az legyen, hogy infókat tartok vissza, és ő közölte: rendben, a többi a bíróság dolga!

Hogy haladjon az ügy, még aznap beadtuk a perindítványt, így talán még nyáron pontot rakhatok a dolog végére, bár a szabadságok miatt félő, hogy csak szeptemberben.
Sebaj, előbb- utóbb kitűzik a tárgyalás időpontját, amin kedves szcientológus pajtások igen csak meg fognak lepődni, ugyanis a nyakamat rá, hogy még mindíg azt hiszik, csak fenyegetőztem a bírósággal.

És még egy kis apróság...
A Közterület Felügyelőségtől kaptam egy levelet, amelyben közlik, nincs apelláta, a bírság az én pénztárcámat terheli.
Igaz, első levelemben nem mellékeltem a szerződésemet, mellyel igazolom, hogy alkalmazottként voltam jelen a helyszínen, (de megírtam, hogy amennyiben szükséges elküldöm), így ismét "tollat ragadtam", és az első levelemet kiegészítettem a papírokkal, illetve felszólítást írtam tisztelt szcientológus cégnek, hogy intézkedjenek ezügyben. 
Erről a dologról azóta sem kaptam semmilyen visszajelzést, remélem, hogy végre leszállnak rólam!

3 komment

Címkék: büntetés cég szcientológus közterület papírok idézés felügyelőség


A bejegyzés trackback címe:

https://tunder-mese.blog.hu/api/trackback/id/tr58514339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Kix 2008.06.11. 10:34:07

Épp akartam reklamálni a folytatásért, de látom itt van. :)

Maximális virtuális támogatásom a kitartásodért!

Tündér Mese 2008.06.11. 11:37:44

Kix: Írtam még egy kis szösszenetet, bár ez nem az üggyel kapcsolatos, de érdekes lehet! :)

A támogatás pedig jól jön, köszönöm! :D

gollum 2008.06.20. 16:15:58

Lélekben én is Veled vagyok, kitartást kívánok a küzdelemhez. Remélem, kicsit észbe kapnak a scientológus hölgyek/urak.
süti beállítások módosítása