HTML

Tapasztalatok, gondolatok az élet dolgairól...

Idáig is jelen voltam néhány blogon kommenteimmel, és most úgy döntöttem, saját "naplóban" osztom meg veletek a gondolataimat! Bizonyosan lesznek kényes témák, és olyanok is, amiben nem vagyok egészen jártas, de mégis úgy érzem említésre méltóak!

Friss topikok

  • anonymoushun: picasaweb.google.com/anonymoushun/OriasPlakatok# (2010.02.22. 15:38) Csend...
  • Dr. Kix: Lassan újra nyár lesz! :) Mi a helyzet, TündérMese? (2008.12.18. 16:56) Nyár
  • ◄ViZion: hehehe... A kenderblogon már megtárgyaltuk, hogy naná, tutira osztják a LSD bélyeget ovisoknak, hi... (2008.08.29. 11:43) Néhány "drogmentes" gondolat...
  • gollum: Lélekben én is Veled vagyok, kitartást kívánok a küzdelemhez. Remélem, kicsit észbe kapnak a scien... (2008.06.20. 16:15) Papírok
  • Tündér Mese: Igen, legalább szembesültem ezzel az egész vallásnak nevezett üzlettel, és így, másoknak is tovább... (2008.06.16. 15:04) Képzések, azaz okosodjuk szcientológus módra!

2008.12.21. 16:15 Tündér Mese

Csend...

Sziasztok!

Nagyon régen nem írtam már, és többen érdeklődtetek, hogy hol tart az ügy, de sajnos azt kell, hogy mondjam, egyenlőre sehol.

Jobban mondva ismét be lett adva a perindítvány, mert (aki esetleg még nem tudná) az előzőt visszautasították, mert az ügyvédnő (vagyis, ő annak vallja magát) csupán egy levelet küldött el a bíróságra.

Azóta jó kezekben van a dolog, viszont sajnos a bíróság nem a gyorsaságáról híres, így én már annak is örülök, hogyha jövő tavaszra túl leszek az egészen!

Azóta nagyjából szcientológia mentes életet élek, dolgozom, szerelmes vagyok, élem az életem, mint mindenki más, bár a körülöttem lévők figyelmét mindíg felhívom eme "becses vallás" veszélyeire!

Ígérem, nem tűnök el, és amint előrelépés lesz, jelentkezem, de addig is mindenkinek kívánok békés, szeretetben gazdag karácsonyt, és boldog (szientológia mentes) új évet!

5 komment

Címkék: bíróság szcientológia csend


A bejegyzés trackback címe:

https://tunder-mese.blog.hu/api/trackback/id/tr95835194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pity-puty 2009.05.24. 19:15:12

Szia! Van már valami fejlemény?

Tündér Mese 2009.05.24. 21:04:42

Sziasztok!

Már többször próbáltam új bejegyzést írni, de ez valamiért sehogy sem sikerül. (Nem enged az új bejegyzés felületére gépelni... )

Azóta egyszer már jelzett a bíróság, kb. másfél hónapja, kértek még papírokat, amit 2 nap múlva már be is adtunk, de azóta ismét nagyon ráérősek! Már én mondtam az ügyvédnőnek, hogy úgy érzem ennek semmi értelme, mert a kutya nem foglalkozik az üggyel, de ő mondta, hogy elvileg nyert ügynek kellene lennie, de nem mindegy, hogy milyen bírót fogunk ki!
Hát ilyet...

Egyébként meg azért is vagyok ennyire eltűnve, mert mint már írtam korábban is, új életem van.

Nagyon jó helyen dolgozom, a főnököm egy igazi "tündér", rámtalált életem nagy szerelme, és hát, ha a sors is úgy akarja, úgy néz ki, a karácsonyi ajándék, egy jelenleg még pocaklakó kisbaba lesz... :)
Ja, és úgy tűnik, megtaláltuk álmaink otthonát is, és most azért pörgünk, hogy minél előbb a sajátunknak tudhassuk!

Szóval tesséj nekem drukkolni! :D

PassageInTime 2010.02.17. 02:00:41

againstscientology.blog.hu/

Szia,remelem minden rendben veled ,nagy csond van itt a blogodon...,csekkold az enyemet ha gondolod...

againstscientology.blog.hu/
süti beállítások módosítása