HTML

Tapasztalatok, gondolatok az élet dolgairól...

Idáig is jelen voltam néhány blogon kommenteimmel, és most úgy döntöttem, saját "naplóban" osztom meg veletek a gondolataimat! Bizonyosan lesznek kényes témák, és olyanok is, amiben nem vagyok egészen jártas, de mégis úgy érzem említésre méltóak!

Friss topikok

  • anonymoushun: picasaweb.google.com/anonymoushun/OriasPlakatok# (2010.02.22. 15:38) Csend...
  • Dr. Kix: Lassan újra nyár lesz! :) Mi a helyzet, TündérMese? (2008.12.18. 16:56) Nyár
  • ◄ViZion: hehehe... A kenderblogon már megtárgyaltuk, hogy naná, tutira osztják a LSD bélyeget ovisoknak, hi... (2008.08.29. 11:43) Néhány "drogmentes" gondolat...
  • gollum: Lélekben én is Veled vagyok, kitartást kívánok a küzdelemhez. Remélem, kicsit észbe kapnak a scien... (2008.06.20. 16:15) Papírok
  • Tündér Mese: Igen, legalább szembesültem ezzel az egész vallásnak nevezett üzlettel, és így, másoknak is tovább... (2008.06.16. 15:04) Képzések, azaz okosodjuk szcientológus módra!

2008.06.30. 10:19 Tündér Mese

Nyár

Sziasztok!

Nem tűntem el, csupán arról van szó, hogy mióta beadtuk a perindítványt, néma csend van! Valószínűleg ezen a nyáron már nem lesz haladás, hisz a bíróságon is szabadságolások vannak.

Annyi azért történt, hogy a második levelem hatására eltörölték a "szabálysértési bírságomat!" 
Ez is valami! :)

Mindenkinek kellemes nyarat, és jó pihenést kívánok, amint kiírják a tárgyalást, írok!

15 komment

Címkék: cég szcientológus bírság eltörlése


A bejegyzés trackback címe:

https://tunder-mese.blog.hu/api/trackback/id/tr21545629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ThufirHawat 2008.06.30. 11:38:05

Gratu az eltörléshez! Bár én remélem, hogy csak kicserélték rajta a címet! :o))
Jó pihenést!

Tündér Mese 2008.06.30. 21:11:20

Nagyon szépen köszönöm, neked is jó pihenést! :)

Dr. Kix 2008.09.02. 14:59:12

Esetleg valami fejlemény?

ThufirHawat 2008.09.09. 14:29:36

Folytatod még, Tündér Mese?

Tündér Mese 2008.09.09. 15:44:49

Sziasztok!
Természetesen nem feledkeztem meg a blogról, nem szándékozom abbahagyni!
Nagyon prózai oka van annak, hogy nem írok, jobban mondva kettő is!
Nagyon sokat dolgozom az új helyemen, illetve még semmi jelzést nem kaptam a bíróságról, amitől nem vagyok túl boldog, de türelmesen várok! Remélem mindenkinek jól telt a nyara, nekem hálistennek szcientológia mentesen, bár ami azt illeti a 3 naponta bedobált szórólapnak, melyben a Dianetikát akarják megvetetni, nem örültem, viszont ezenkívül semmi!

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2008.09.09. 20:30:56

Sziasztok,
Anonymoushun túl van a pihin, ujra itt:

Bocsi, hogy picit későn és nem pont a témához kapcsolódik, de vasárnap mindenkit várunk egy jó kis demonstráción:
www.freewebs.com/anonymoushun/hreklegfrissebb.htm

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.03. 19:25:19

Tündér,
Van előrelépés az ügyedben?

Tündér Mese 2008.10.04. 11:12:52

Igazság szerit van, de csak annyi, hogy újra be kell adni az indítványt, mert sajnos az ügyvédnő nagyon elcseszett valamit! Jobban mondva mindent! De aggodalomra semmi ok, mostmár olyan ember kezében van a dolog, akivel végre foglalkozik is a dologgal! A tanulság: Körültekitően válasszatok ügyvédet, mert nem mindenki normális, akinek jogi diplomája van!

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.08. 15:28:41

Sajnos ez igaz. :( Akkor szurkolok!

Bolgarka 2008.10.11. 01:37:18

Levél egy nagyon kedves embertöl nekem:

Igazából egy gondolatilag létrehozott világban élünk, ezt ma már nem csak a Szcientológusok állítják. És a gondolatiságot nagyon el lehet téríteni, ki lehet fordítani, fel lehet használni teljesen ellenkező célokra! Meg kell tehát tanulnunk a lényeget meglátni. Ha ezzel konkrét személyeket, gondolatokat és tetteket vizsgálsz meg, sok meglepő felismerésed lehet. Néha bizony elszomorító vagy akár ijesztő.

Ami a németek Szcientológia-ellenességét illeti: ezt úgy kell tekinteni, hogy van néhány pénz- és hataloméhes egyén a háttérben vagy akár láthatóan. Ezek igazából elmebetegek (Például Hitler normális volt?) és ezt mi tudjuk róluk (kell ennél több ok a támadásunkra?). Ők a maguk szájíze szerint próbálják befolyásolni a közvéleményt, részben sajnos sikerrel. A félrevezetett embereknél viszonylag könnyen el lehet érni, hogy ránézzenek az igazságra és többet ne foglalkozzanak a hazugsággal. A félrevezetők is kezelhetők lennének elvileg, de sokkal több ráfordítással, erre pedig – még – nincs időnk.

anafeb:
ez már nem a levél, hanem én irok, bolgarka ir neked:

kitörölted a régi hozzászólásaimat az "ez itt a reklám helyéböl". jó sokat. azt amit megvittattunk a gondolatiságról, amit uri gellerröl irtam, meg a tudományos kisérletekröl, amiket könyvekböl idéztem. továbbá a bibliás példáimat, és hogy csak a szeretet az egyetlen megoldás. kitörölted azt, amit a marsról irtam, meg az univerzumokról, hogy a lakatlan bolygókon nem változik semmi, tehát mi vagyunk azok amik változtatunk (a gondolat ereje). kitörölted azt is, amikor leirtam az eredendö bün sztorit. szinte minden értelmes, meggyözö hozzászólást. amikor már köpni nyelni nem tudtál dühödbe, és hallgattál mint egy megbénult csacsi.

de hát tudod mit? már nem nagyon izgat. mert rájöttem valamire. a következö egy levél, amelyet én irtam ma egy másik kedves embernek:

Azért irok neked, mert a további téma, amiröl irni szeretnék, már nem érinti a fórumtémát. És nem kivánom nyilvánosan tárgyalni. Tehát Hubbard soha nem állitotta, hogy ö Messiás. Azt, hogy ismered az anyagait, viszont erösen kétlem, mert akkor tudnád, hogy a szellemiség tényleg létezik. És nem csak hinnéd. A szcientológusok, többek között apám is, már járt egy elözö életében, és hidd el, hogy nem kimosták az agyát. Apám nagyon képzett ember, szintén mérnök. Ha tovább olvastad volna Hubbardot, akkor elöbb utóbb rájöttél volna, hogy mire megy ki az egész játék. Viszont ha csak alap könyvekhez férsz hozzá, nem nagyon áll össze a kép, mert nem dobhatja a szcientológia a nyilvánosság elé, hogy figyeljetek srácok, szellemi lények vagytok, akik örökké fognak létezni, ráadásul akikre az egész múltjuk hatással van, és nem csak az ez életbeli!! Elöször is azért nem, mert senki nem hinné el, másodszor meg azért, mert aki meg el is hinné, a sok adattól, ami ezek mögött rejlik, megbolondulna. Szó szerint megbolondulna. Ettöl alkalmazott filozófia a szcientológia, azaz lépésröl lépésre kell elsajátitani a tudást. Az auditálás meg pontosan arról szól, hogy megtapasztald, mit követtél el elözö életeid során. Itt nem egészen bünökre kell gondolni, hanem úgy nevezett posztulátumokra. A posztulátum olyan vm, amit te magad hozol létre, te magad kivánod meg, hogy létezzen, te hivod életre és ahogy létre hoztad igazzá is válik. Tehát pl, azt mondtad magadnak, hogy nem tudok test nélkül létezni, és ezért most nem tudsz.

Amúgy akár hiszed, akár nem, amikor megtörtént az a felismerésem, ami a meg nem értett szavakon keresztül, egészen odáig jutott, hogy a félelmet az élet meg nem értéseinek felhamozódása okozza, kiléptem a testemböl. Ez tudom, hogy nagyon hihetetlenül hangzik, de mivel közel nem érdekel, hogy mit gondolsz rólam, elmesélem. Szóval ez abban nyilvánult meg, hogy sokkal nagyobbnak éreztem magam és a teret, illetve magát a helységet, ahol tartózkodtam sokkal kissebnek éreztem. aztán valamiféle ismeretelen nyugalom lett úrrá rajtam, és iszonyatosan bölcsnek éreztem magam. akkor tudtam, ez vagyok én. és ez vm iszonyatosan jóóó.

A szcientológia célja pontosan ez. Hogy az emberek ki tudjanak lépni a testükböl. Mert sajnos utána meg visszacsúszol. De elég gyakorlással képes vagy rá, hogy meg is tarsd ezt az állapotot, akár örökre. Ez a gyakorlás maga a "Híd". A hid az a képzési és "tapasztalati" rendszer. Erre is van egészen pontos meghatározás a szci-ben, hogy mi az exterioziáció (testen kivüliség) de nem foglak vele zaklatni, mert ha érdekel, majd utána jársz magad, meg nem is fújom kivülröl a könyvek meghatározásait.

Mivel én megértettem, hogy mivel foglalkozunk mi szcientológusok kötelességemnek érzem, hogy elmondjam neked, hogy megérezhesd ugyanazt, amit én éreztem. Tehát. A szcientológia az emberi képességet öleli fel és tárgyalja. A szcientológia kifejezés a latin szcio (tudni) és görög logosz (tan) szavakból származik. A szcientológia továbbá úgy határozható meg, mint a "szellem tanulmányozása és kezelése önmagával, univerzumokkal és más életformákkal való viszonyában". A szcientológusok nem forradalamárok. A békés társadalmi fejlödés hivei. Nem a dolgok megdöntését támogatják, hanem a már meglévö dolgok jobbitását támogatják. a szcientológia nem politikai természetü. amikor az ideológiák lángolása mindennyiunk elemésztésével fenyeget, itt az ideje elfelejteni a politikát és az értelmet keresni. A szcientológia küldetése nem a hóditás, hanem a civilizálás. A szcientológia hábroú a butaság ellen, az ellen a butaság ellen, amely mindannyiunkat a végsö háború felé vezet.

Na most ezt a Szcientológia A gondolkodás alapjai könyvböl másoltam ki neked. ebben le van irva, hogy hatnak ezek a bizonyos posztulátomok. az, hogy hogyan hatnak több életen keresztül, Az ember története cimü könyben van benne. Ha érdekel, akkor megvásárolhatod magadnak. De leginkább azt ajánlom, hogy kezd az elején a könyvek olvasását és akkor mindenre lesz válaszod.

Én ennyit tehettem a lelkedért, többre nem vagyok képes. Mert bizony senki nem tudja megmenteni a másik lelkét, ez elég nagy baj is, mert engem is elég sokan körülöttem bolondnak tartanak, vagy azt hiszik szektás lettem. (amúgy igy 144-es IQ-val elég nehéz ám megbolondulni) Pedig csak szeretném rávenni öket arra, hogy mentsék meg saját magukat. De nem tudom. És ez iszonyat szomorúsággal tölt is el, mert tudom, hogy rengeteg barátot elvesztettem már, és még fogok is. Nem a szcientológia terjesztése a lényeg, hanem az élet megvédése. De addig, amig nem tudod mind azt, amit egy szcientológus, addig ezt nem látod át, és azt gondolod ezek bizony be akarnak palizni. És ha az élettel minden rendbe lenne, nem lenne háború, meg betegseg, meg elmebaj, akkor még szcientológia sem kéne. De ezek mind vannak, ugyhogy próbálunk terjeszetni. Mert ha eljön az a bizonyos háború, azt nem sokan fogják túlélni. Nem csak fizikailag, hanem "lelkileg" sem. Mert egyre jobban elvesztik majd szellemi képességeiket és egyre rosszabb testeket lesznek majd képesek gyártani maguknak (posztulálni). És majd elvegetálnak, mint egy moszat, vagy még annál is rosszabb. Nem tudom. Elpusztulni sosem fogunk, csak nem mindegy, hogy az elkövetkezö örökkévalóságot hogyan éljük át. egy Clearnek vagy OT-nek olyan erök vannak hatalmába, hogy képes lesz túlélni. Kivülröl szemlélni, ahogy meghal a teste. És közbe semmit sem érezni.

Az ember nem olvas ilyeneket szcientológia könyvekben. Csak ha elég értelmes vagy, akkor összeáll a kép. Én úgy gondolom, hogy te elég értelmes vagy, és fogsz tenni valamit azért, hogy megmentsd a saját segged. Ha meg nem, akkor többet nem tudok érted tenni.

Figyelj megértem, hogy tartasz töle, én is nagyon tartottam. De hidd el, ha el akarnék neked adni valamit, akkor a TV-ben reklámoznék illetve reklámoznánk mi szcientológusok, és nem személyesen szólitanálak meg, úgy hogy nekem tényleg semmi hasznom nem származik abból, ha te megveszed ezeket a könyveket. Heti 16 órában dolgozom a szciknél, és nem kapok érte egy fillért sem. Szóval tényleg a seggedröl van szó, és még 6 milliárd másik seggröl, és nem a pénzröl.

levél vége

anafeb: Köszi mégyegyszer, ez a fórum egy igazi tereppálya volt nekem, hogy megtudjam valójában létezik a gonosz! :)

az meg, hogy a te lelki üdvösségedért aggódjak, körülbelül annyira érdekel engem, mint téged az igazság hirdetése.

szóval ha lesüllyedsz egy moszat szintjére, az nekem csak jó lesz. LRH ezt úgy fejezi ki, ha eltávolitanánk ezeket az embereket a társadalomból, akkor egy virágzó, boldog társadalmat kapnánk. megszünne a bünözés, meg az elmebetegség.

ja, most meg már azt is tudom, hogy mit jelent a vakmerö, gonosz önpusztitás.

moszat :) ez tényleg vicces :) na pá!

Anonym Mouse 2008.10.11. 02:16:36

Óbazmeg, szánalmas vagy bolgi, tűnj már el...
Esetleg van valami belső infód a blog írójáról hogy miért nem folytatja, és azért mersz ilyen posztot beírni? Na? Mi lett Tündérmesével? Minek használod a blogját szánalmas térítésre? Vagy IP-címeket halásztok? Meglett a hozzáférés?
Szánalom ez a stratégia bakker. JÓREGGELT!!!

Tündér Mese 2008.10.11. 09:10:35

Bolgárka:
Miből gondoltad, hogy a levelezésed pont az én blogom kommentjeihez kellene beszúrnod?
Hidd el, itt nem nagyon találsz olyan embert, akit meggyőzhetsz a szci őszinteségéről, sőt...
A gond nem azzal van, hogy az ember több, mint anyag, ezt én is így gondolom. Segítenünk kell a környezetünknek, hogy jobb legyen az életük, és a sajátunk is! Ezzel sincs gond!
Maga az egyház köntösébe bújt gonoszról viszont minden épelméjű ember, -aki kicsit körülnéz, tájékozódik, vagy csak szemellenző nélkül, a fanatizmust mellőzve nézi ezt az egészet- látja, hogy nem szól másról, csak a kizsákmányolásról, a hazugságról, és a hatalomról...

Anonym Mouse:
Bolgárka nem hiszem, hogy bármit is tudna rólam, és nem hagytam abba a blogírást, csak egyszerűen most a türelem időszaka van. Gondoltam rá, hogy más szci kérdésekről írok egy- egy posztot, de erre vannak olyan emberek, akik többet tudnak írni, és esetleg nagyobb tapasztalattal, mint én! (pl.: Reformer... :) )
És természetesen az életem meg pörög, sokat dolgozom, a szabadidőm meg mindíg el megy valamire, tehát nem nagyon van időm a gép előtt ücsörögni! :)
Amit nem is nagyon sajnálok! :)

ThufirHawat 2008.11.21. 11:32:40

Bazzmeg Bolgi, ez a kedvenc mondatom: "Ezek igazából elmebetegek (Például Hitler normális volt?) és ezt mi tudjuk róluk " Szerintem ebben a gondolatban benne van minden, amit a sci logikáról el lehet mondani.
És igen, Hitler normális, azt is meg merem kockáztatni, hogy egy zseni volt. Zseniális szónok és zseniális manipulátor. Született vezető. Ráadásul kibaszott hatékony is volt. High Stat. Csak mellé rohadtul gonosz is volt, egy eltorzult lelkű ember.
Bár LRH a nyomába sem ért, de azért fel lehet fedezni néhány hasonlóságot, nem gondolod?

Feree 2008.12.08. 16:49:36

"LRH ezt úgy fejezi ki, ha eltávolitanánk ezeket az embereket a társadalomból, akkor egy virágzó, boldog társadalmat kapnánk."
Ezt a mondat láthatóan Boglárka helyeslésével és teljes egyetértésével találkozik.

Én már régóta gondolkozom azon, hogy mégis hogy gondolta Hubi bácsi ezt az "eltávolítás"-dolgot.
Lelki szemeim előtt ilyenkor az Auschwitz-i koncentrációs tábor, vagy egy jóízű tarkónlővés képsorai rémlenek fel. :P

Az "eltávolítás" szó jelentése miatt valahogy nem tudom azt gondolni, hogy ezek az önjelölt "übermencsek" megvárnák, míg mi, egyszerű "moszatok" kihalunk. :)

***

TündérMese - nincs fejlemény?

Dr. Kix 2008.12.18. 16:56:07

Lassan újra nyár lesz! :) Mi a helyzet, TündérMese?
süti beállítások módosítása