HTML

Tapasztalatok, gondolatok az élet dolgairól...

Idáig is jelen voltam néhány blogon kommenteimmel, és most úgy döntöttem, saját "naplóban" osztom meg veletek a gondolataimat! Bizonyosan lesznek kényes témák, és olyanok is, amiben nem vagyok egészen jártas, de mégis úgy érzem említésre méltóak!

Friss topikok

  • anonymoushun: picasaweb.google.com/anonymoushun/OriasPlakatok# (2010.02.22. 15:38) Csend...
  • Dr. Kix: Lassan újra nyár lesz! :) Mi a helyzet, TündérMese? (2008.12.18. 16:56) Nyár
  • ◄ViZion: hehehe... A kenderblogon már megtárgyaltuk, hogy naná, tutira osztják a LSD bélyeget ovisoknak, hi... (2008.08.29. 11:43) Néhány "drogmentes" gondolat...
  • gollum: Lélekben én is Veled vagyok, kitartást kívánok a küzdelemhez. Remélem, kicsit észbe kapnak a scien... (2008.06.20. 16:15) Papírok
  • Tündér Mese: Igen, legalább szembesültem ezzel az egész vallásnak nevezett üzlettel, és így, másoknak is tovább... (2008.06.16. 15:04) Képzések, azaz okosodjuk szcientológus módra!

2008.05.27. 11:36 Tündér Mese

Fejlemény

Ez a poszt elég rövid lesz, csak azért írom, hogy akit érdekel, tudja, hogy haladunk...

Sajnos az ügyre semmilyen esetben nem illik a haladás kifejezés.
Pár perccel ezelőtt hívtam a Munkaügyi Főfelügyelőséget, ahol a kedves ügyintéző beszámolt, a számomra nem is olyan váratlan helyzetről.
"Természetesen" a volt munkáktató nem jelent meg az idézésen. Sem telefonon, sem levélben nem jelentkezett, így most nekem kell bemennem csütörtökön, hogy tanúként meghallgassanak.

Nem is értem, hogy jelenleg Magyarorszgon ilyet, hogy engedhet meg magának egy ügyvezető, aki ráadásul nem is magyar állampolgár?!
Már azt is kétlem, hogy a bíróság tud majd tenni bármit is, mert számomra egyre inkább úgy tűnik, ezek bármit megtehetnek.

Kezdek őszintén elkeseredni, tényleg nem tudom, mitévő legyek!

EMBEREK! HA VALAHA, VALAKI ELÉTEK RAKJA AZ OXFORDI TESZTET, MENEKÜLJETEK!

Én is ezt tettem volna, ha már előbb fogalmam van arról, mi is az a szcientológia, és milyen emberek lehetnek a tagjai!
Szerencsére Anonymous honlapján megtalálható a WISE cégek listája:

http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm

MUNKAKERESŐK! MIELŐTT ÖRÜLNÉTEK, HOGY TALÁLTATOK ÁLLÁST, ÉRDEKLŐDJETEK!


3 komment

Címkék: cég hivatal szcientológus vezető idézés


A bejegyzés trackback címe:

https://tunder-mese.blog.hu/api/trackback/id/tr10489915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bibircsók 2008.05.27. 18:43:19

A végén úgyis neked lesz igazad, csak győzzed kibekkelni. Ezt ők is tudják, mindössze annyit tehetnek, hogy minél jobban húzzák-halasztják a dolgot, hogy gondot okozzanak neked.
Kitartás! :-)

Tündér Mese 2008.05.28. 10:38:30

Köszönöm a bíztatást! Bár tény, hogy el vagyok keseredve, azért annyira nem, hogy feladjam!
Ezzel csak azt érik el, hogy mégjobban harcolok az igazamért...
Legalább valami közös van bennünk. LRH állítja: nincs olyan, hogy kudarc.
Számomra sem lesz! :)
süti beállítások módosítása