HTML

Tapasztalatok, gondolatok az élet dolgairól...

Idáig is jelen voltam néhány blogon kommenteimmel, és most úgy döntöttem, saját "naplóban" osztom meg veletek a gondolataimat! Bizonyosan lesznek kényes témák, és olyanok is, amiben nem vagyok egészen jártas, de mégis úgy érzem említésre méltóak!

Friss topikok

  • anonymoushun: picasaweb.google.com/anonymoushun/OriasPlakatok# (2010.02.22. 15:38) Csend...
  • Dr. Kix: Lassan újra nyár lesz! :) Mi a helyzet, TündérMese? (2008.12.18. 16:56) Nyár
  • ◄ViZion: hehehe... A kenderblogon már megtárgyaltuk, hogy naná, tutira osztják a LSD bélyeget ovisoknak, hi... (2008.08.29. 11:43) Néhány "drogmentes" gondolat...
  • gollum: Lélekben én is Veled vagyok, kitartást kívánok a küzdelemhez. Remélem, kicsit észbe kapnak a scien... (2008.06.20. 16:15) Papírok
  • Tündér Mese: Igen, legalább szembesültem ezzel az egész vallásnak nevezett üzlettel, és így, másoknak is tovább... (2008.06.16. 15:04) Képzések, azaz okosodjuk szcientológus módra!

2008.04.29. 10:08 Tündér Mese

Hogyan húzzuk az időt...

Az előző bejegyzés vége az volt, hogy megkaptam néhány ügyvéd nevét és elérhetőségét.
Hamar találtam is olyat, aki elvállalta az ügyet, gyorsan időpontot is egyeztettünk. Gondoltam mielőtt beadnánk a perindítványt, próbálkozzunk egy ügyvédi felszólítással, mert annak mégiscsak nagyobb súlya van, mint az én felmondásomban szereplő követelésnek. 
Ahogy elkészült a levél, feladásra is került, elsőbbségi kézbesítéssel, ami általában azt jelenti, hogy a címzett másnap megkapja, de legkésöbb a feladástól számított 2. napon.
Én kb. olyan 3-4 nap múlva telefonáltam be az irodába, (ahol csak a volt kolleganőmmel tudok beszélni), hogy a papírjaim felől érdeklődjek, és mellékesen rákérdeztem, célt ért e a levél...
Állítólag nem kapták meg a felszólítást, de biztos vagyok benne, hogy ez is hazugság.
Nos, ez részemről nem igazán fontos információ, mert  bizonyítani tudom, hogy feladtam, és mivel a levél nem jött vissza, ez azt jelenti átvették.
Hogy ki, vagy mikor, az nem rám tartozik!

A papírjaimról annyi információt kaptam, hogy még nincs is TB kiskönyvem (ezelőtt folyamatosan iskola mellett dolgoztam, így ilyenre nem volt szükségem), és majd mekérdezi a könyvelőt, hogy a táppénzes papírommal mi van, mert erről ő nem tud semmit!
(03.27- én adtam le a táppénzes papírokat, ez a beszélgetés olyan 04.20 körül zajlott.)
Visszahívást ígért, ami természetesen nem jött...

Másnap ismét betelefonáltam, akkor ugyanezt tudta csak mondani, állítólag a könyvelőt nem sikerült elérni, de írt neki emailt. Na, ez aztán nagyon megnyugtatott!
Kértem adja meg a könyvelő számát, vagy az ügyvezetőjét, ahol érdemi választ kapok a kérdéseimre, mert ő nem döntéshozó a cégnél, így nem is rá tartoznak ezek az dolgok!
Ezzel annyit értem el, hogy megígérte, 5 perc múlva visszahív!
Jött is a telefon, a következő válasszal:

"Beszéltem a könyvelővel, és azt mondta, 2 év bejelentett, folyamatos munkaviszony szükséges ahhoz, hogy valaki táppénzt kapjon, úgyhogy nem továbbítottuk sehova a papírokat!"

Kértem, hogy ne nevettessük már ki egymást, és kérdezze meg mégegyszer azt a nagyon okos könyvelőt, mert ekkora hülyeségről én még életemben nem hallottam!
Csörgött is a telefonom, jött a helyesbítő válasz:

"Utánnanéztek, igaz nem 2 év kell, csak 180 nap, de én ugye pont előtte léptem ki..."

Megkérdeztem, hogy miért próbálnak ennyire hülyének nézni?!
Igaz van olyan, hogy 180 naphoz kötnek egy juttatást, de az nem a táppénz, hanem (azthiszem) a GYÁS, és mivel én nem szültem gyereket, ilyet nem is óhajtok igényelni.
Nos, ez a mondatom furcsa agressziót váltott ki, eme kedves hölgyből, és elkezdett velem kiabálni, gyakorlatilag értelmetlen dolgokról, amit édesanyám is hallott, mert ekkor már kihangosítottam a telefont.
Gyakorlatilag a felét nem értettem annak, amit mondott, olyasmit ecsetelt, hogy ő nem hallgatja, hogy én szapulom a céget, (én egy szóval sem bántottam becses munkahelyét, csak a papírjaimról érdeklődtem), és, hogy nekik is megvan a véleményük rólam, meg majd a bíróság eldönt mindent!
Ja, és a kedvencem: ők már akkor oda akarták adni a kilépő papírjaimat, mikor bent voltam, csak én nem voltam hajlandó átvenni!
Figyelmeztettem, hogy valótlant ne állítson, ugyanis tanúm van a "látogatásra", és semmi mást nem akart nekem adni, csak valótlan állításokat tartalmazó bérpapírokat, visszamenőleg!
Erre ismét kiabálni kezdett, hogy ott van nála minden, és hogy ezt ő majd bebizonyítja.
Megkérdeztem, hogy lehetnek nála a kilépő papírok, ha a minap említette, hogy nem csináltak TB kiskönyvet, illetve a papírjaimat nem adták le?!
Ekkor már szerintem lila lehetett a feje az idegességtől.
Felszólított, hogy menjek be hozzá most azonnal, megkapom ami nála van, és kicsit késöbb a többit!

Na itt volt nálam, az úgynevezett utolsó csepp a pohárban. Megkérdeztem, hogy gondolja, hogy én majd hetente rohangálok be az irodába, mert ők így rendelkeznek?!
Van nekem más dolgom is!
Kértem, adja fel postán, az legkésöbb 2 nap múlva ideér!
Szó szerint idézem a válaszát:

"Gyere csak be, mert én látni szeretném, a kicsi aláírásodat!"

Ennél a pontnál már tényleg nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek!
Közöltem, ha annyira látni akarja az aláírásomat, adja fel minél hamarabb, tértivevénnyel, sajátkézbe, és ezt a beszélgetést most fejezzük be, mert semmi értelme.

Ezután megérdeklődtem, hol kell bejelnetést tenni ilyen ügyekben, fel is hívtam a Munkaügyi Főfelügyelőséget, ahol azt mondták, legalább 2 hét, mire tenni tudnak valamit. Ha addíg elindítom a pert, nekik meg kell szűntetni az eljárást, onnantól a bíróságra tartozik! Gondoltam ez mégis csak gyorsabb, mint a bíróság, így legalább a papírjaimhoz hozzájutok, amit egyébként azóta sem adtak postára.

Itt következett ismért 2 hét "pihi"...

 

5 komment

Címkék: bejelentés cég szcientológus táppénz időhúzás papírok


A bejegyzés trackback címe:

https://tunder-mese.blog.hu/api/trackback/id/tr38446580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bibircsók 2008.04.29. 17:10:37

Basszus, ez nem semmi, ilyen egy pitiáner bandát. Nekik nem sürgős, neked meg mennek a hetek, hónapok. Egyébként ez is mutatja, hogy miért nem lehet velük rövid távon mit kezdeni: azért, mert demokrácia van és az még őket is védi. Ha valami jó kis komenizmus :) lenne, már rég bezsákolták volna őket.

kisbaratod · http://kisbaratod.wordpress.com 2008.04.30. 17:40:51

Azért jó, hogy nem hagyod ugráltatni magadat. Így kell ezt csinálni.

ThufirHawat 2008.05.07. 14:00:56

Az a dúrva, hogy nyílván ők is tudják: csak veszíthetnek. Mégis sz@rakodnak... A hülye sértett önérzetük előbbre való a józan eszüknél. Szánalmas.
Nem akarod leírni a cég nevét? Nem hinném, hogy ez rágalmazás lenne.

Tündér Mese 2008.05.07. 17:55:31

Egyenlőre nem szeretném, leírni, mert nem hiszem, hogy jelentősséggel bír!
Amúgy vannak új feljemények, csak az a baj, hogy nem sok időm van arra, hogy megírjam...
De hamarosan következik a következő poszt is! :)
süti beállítások módosítása